28 Απρ 2009

Μπαμπάδες και υποψήφιοι μπαμπάδες



Ένας πατέρας γυρίζει απο τη δουλειά του το βράδυ και βρίσκει το γιό του να τον περιμένει στα σκαλιά ,μπροστά στη πόρτα του σπιτιού τους.

-Τι κάνεις εδώ τέτοια ώρα ,ρωτάει ο πατέρας .

-θέλω να σου κάνω μια ερώτηση ,απαντάει ο μικρός.

Να ,μήπως μπορείς να μου πεις πόσα χρήματα βγάζεις την ώρα;

 Ο πατέρας ,κουρασμένος και με λίγο πρισότερη ένταση στη φωνή:

-Καλά ,με περίμενες έξω τέτιοα ώρα για να μου κάνεις τέτοιες ερωτήσεις;Τι σε νοιάζει εσένα;

Το παιδί με μαγαλύτερα μάτια απο το συνηθισμένο ,δεν απάντησε.

-Σου μιλάω ,συνεχίζει ο πατέρας ,γιατί δεν απαντάς ; τι καινούργια τρέλλα είναι αυτή πάλι. Λες και δεν δουλεύω όλη μέρα για να τα έχετε όλα και να μην σας λείπει τίποτα.Ε λοιπόν αφού θες να ξέρεις βγάζω 50 ευρώ την ώρα .Ικανοποιήθηκες τώρα ;

-Ώστε 50 ευρώ!Τότε μήπως μπορείς να μου δώσεις 25 ευρώ .είπε το παιδί αφού δίστασε λίγο.

-Τώρα κατάλαβα το πονηρό σχέδιο σου με τις χαζές ερωτήσεις.Για τα 25 ευρώ . Τι τα θες και τι θα τα κάνεις και μου και μου στήθηκες βραδιάτικα να με προυπαντήσεις με αυτό τον τρόπο; Μπρός , γρήγορα στο κρεβάτι ,σου χωρίς δεύτερη κουβέντα .Ακούς εκεί ! Τα έχεις όλα και δεν χρειάζεται να με εκνευρίζεις με τέτοια κούραση που έχω .
Άντε ,μπρός!

Το παιδί με κατεβασμένο κεφάλι ,τράβηξε για το κρεβάτι του.

Ο πατέρας ,αφού έμεινε λίγο έξω να ηρεμήσει,το ξανασκέφτηκε και είδε οτι ήταν άδικος.Έτσι αποφάσισε να πάει να δώσει τα 25 ευρώ και μπήκε στο σπίτι.

-Κοιμάσαι;

-Όχι.

-Κοίτα ήμουν λίγο κουρασμένος και εσύ βρίσκεις να κάνεις ερωτήσεις τέτοιες στιγμές.Τέλος πάντων ,ορίστε τα 25 ευρώ,τι θα τα κάνεις τελικά;

Το παιδί αφού πήρε τα χρήματα , σήκωσε το μαξιλάρι , έβγαλε κι άλλα και άρχισε να τα μετράει!

-Τι;; έχεις και άλλα . Καλά τι τα κρατάς και δεν τα βάζεις στο κουμπαρά σου . 

-Μπαμπά , ορίστε , είναι 50 ευρώ . Μπορείς να έρθεις αύριο μία ώρα νωρίτερα, για να φάμε μαζί το βράδυ;


Μια ιδέα αλιευμένη απο τη blogόσφαιρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου